Opdrachtgevers

  • opdrachtgever
  • _MG_4602_2

Onze opdrachtgevers over hun keuze voor Hotel Cleaning Company

‘Wij zoeken een partner a priori voor top-schone kamers. Onze gast moet tevreden zijn over de proper- en reinheid in ons hotel. Dat is de basis. Veel schoonmaakbedrijven laten het daarbij, maar bij Hotel Cleaning Company heeft ook de back office een gezicht. Het management laat zich zien, denkt mee en toont aan betrokken te zijn bij het product. Wat van bovenaf wordt voorgedaan straalt af op de rest van de onderneming.’

‘Als je in een restaurant zit en het is druk, dan zijn er twee mogelijkheden voor de leidinggevende: met de armen over elkaar in de hoek staan en commando’s geven óf de mouwen opstropen en mee de modder in gaan. Dat laatste is ook onze filosofie en het is prettig om te werken met een partner als Hotel Cleaning Company, die er op dezelfde manier in staat.’

‘Wij zien de meisjes, en mannen, die de kamers schoonmaken niet sec als medewerkers van Hotel Cleaning Company, maar als medewerkers van het hotel dat wij gezamenlijk vertegenwoordigen. Heb het fatsoen om de gast gedag te zeggen in de gang. Dat staan wij voor en dat doen de mensen van Hotel Cleaning Company ook.’

‘De kwaliteit van het hoofd van de huishouding is essentieel. Die moet goed en snel kunnen schakelen. Ervoor zorgen dat de kwaliteit van de schoonmaak gehandhaafd blijft en dat de hotelier gerustgesteld wordt.’

‘Het hotel is een home away from home voor onze gasten. In hun kamers liggen waardevolle zaken. Zaken met emotionele waarde ook en privacy is daarbij een groot goed. In de persoon van de schoonmaker loopt daar een wildvreemde tussendoor. De medewerkers van Hotel Cleaning Company geven het vertrouwen dat daarmee op waardige wijze wordt omgegaan.’

‘De schoonmaak is een behoorlijke kostenpost voor een hotel, maar als we het uitbesteden aan een goede partner kunnen wij ons richten op de zaken waarin wij goed zijn. In de eerste gesprekken was het contact met Hotel Cleaning Company direct goed. Mensen die de branche kennen, weten waarover ze praten. Die niet bij je aankloppen om zo snel mogelijk geld te verdienen, maar de moeite nemen om met je mee te denken. Dat is heel belangrijk.’

‘De lijnen zijn kort, er wordt snel geschakeld, goed op de hoogte van de ontwikkelingen in het bedrijf. Bij Hotel Cleaning Company krijg je het gevoel dat de belangstelling oprecht is. Ik zou het zonder aarzelen aanbevelen.’